Wysłany: Pią Lis 14, 2008 8:58 am Temat postu: konsultant ślubny-burza mózgów
Dziewczyny, mam do was prośbę i zadanie w jednym:)
Myślę o założeniu firmy organizującej śluby, wesela i inne imprezy, wiem, że większość z was nie chce i nie widzi potrzeby korzystania z tego rodzaju usług, ale spróbujcie sobie wyobrazić taką sytuację
Jakie byłyby wasze oczekiwania? Jak sobie wyobrażacie taką współpracę? Co jest dla was najważniejsze?
Liczę na burzę mózgów, piszcie wszystko, co tylko przyjdzie wam do głowy.
Z góry dziękuję i pozdrawiam:)
Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 7775 Pomocy: 8 Skąd: Szkocja Data ślubu: 20.09.2008 Wiek: 40
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 9:55 am Temat postu:
Ja osobiscie nie powierzyłabym nikomu przyjemności organizowania swojego ślubu więc niestety nie mam pomysłów _________________ [img]http://www.suwaczki.com/tickers/dqpr2n0atsbvefuf.png[/img]
[img]http://www.suwaczki.com/tickers/k0kdtv73i8megikg.png[/img][img]http://s2.pierwszezabki.pl/042/0423869c0.png[/img]
Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 5996 Pomocy: 18 Skąd: Czerwionka-Leszczyny Data ślubu: 28.04.2009 i 25.07.2009 Wiek: 40
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 11:11 am Temat postu:
Hmm... przygotowania do ślubu są bardzo przyjemne, ale i męczące. Ja bym się na konsultanta zdecydowała w ostateczności, ale szczerze to chciałabym tak, żeby konsultant był "moimi ustami" w czasie załatwiania pewnych spraw i negocjacji cen. Ja bym przedstawiała swoje oczekiwania konsultantowi a on załatwiałby z usługodawcami. Oczywiście ja bym przy tym była, żeby w każdym momencie móc ewentualnie powiedzieć swoje zdanie No i konsultant doświadczony to by już wiedział, co i kiedy trzeba załatwić, czego jeszcze nie mamy, o czym zapomnieliśmy, jakie szczegóły jeszcze dopracować i dbałby o terminy płatności _________________ Kochamy Cię, Bogusiu!
[img]http://s2.suwaczek.com/201201111565.png[/img]
Kochamy Cię, Jadziu!
[img]http://s9.suwaczek.com/201408301765.png[/img]
http://bubinkowo.blogspot.com
ja kiedys pracowałam dla babki, która profesjonalnie organizowała wesela, do takiego biznesu potrzebna jest nie tylko głowa pelna pomysłów ale też zasobny portfel i dużo kontaktow, i mówie to z całą powaga: organizowanie dla kogoś wesela to nie jest taka prosta sprawa...
Przede wszystkim taki konsultant powinien mieć listę wsystkich rzeczy związanych z weselem i ślubem, tak by nic nie umknęło jego uwadze, nawet najdrobniejszy szczegół. Pewnie wiele z nas ma lub miało tak, że nagle się przypomina, że jeszcze coś trzeba załatwić czy kupić, a wcześniej się o tym nie myślało... Często są to drobiazgi.
Jeśli chdzi o samego konsultanta to pierwszą rzeczą powinno być dokładne poznanie klientów, ich zainteresowań, stylu życia oraz oczywiście wizji ich wesela.
Taki konsultant powinien też mieć dostęp do jakiejś bazy firm świadczących usługi w zakresie wesela, począwszy od zaproszeń, winietek itp, poprzez dekoracje, kwiaty, fotografię i wideofilmowanie, wynajem samochodów, oprawę muzyczną itp itd aż do biur podróży (jeśli komuś marzy się podróż poślubna w egzotyczne kraje i nie tylko;) ). Jest tego wiele i moim zdaniem taki konsultant powinien mieć w tym rozeznanie, a nie nerwowo szukać czegoś na ostatni moment
Dołączył: 18 Gru 2007 Posty: 5996 Pomocy: 18 Skąd: Czerwionka-Leszczyny Data ślubu: 28.04.2009 i 25.07.2009 Wiek: 40
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 11:31 am Temat postu:
No jasne jest, że konsultant musi czasem organizować wesele, które w ogóle nie będzie się mu podobać, ale byle klient będzie zadowolony ;P Ja bym chciała, żeby mi doświadczony konsultant doradził, ale nie chciałabym, żeby mi na chama wciskał swoje pomysły, których ja nie zaakceptuję.
No baza kontaktów jest bardzo ważna, dlatego myślę, że rozkręcenie takiego biznesu wymaga sporej aktywności i samozaparcia, ale z czasem te kontakty się już nazbierają Początki będą trudne, ale potem to się chyba opłaci _________________ Kochamy Cię, Bogusiu!
[img]http://s2.suwaczek.com/201201111565.png[/img]
Kochamy Cię, Jadziu!
[img]http://s9.suwaczek.com/201408301765.png[/img]
http://bubinkowo.blogspot.com
no wiadomo, że Klient nasz Pan.
więc wciskanie na chama swoich pomysł w ogóle nie powinno mieć miejsca _________________ [img]http://www.suwaczki.com/tickers/tb73jw4zxrg7v59l.png[/img]
[img]http://www.suwaczki.com/tickers/43kt9vvjhufva16e.png[/img][img]http://s2.pierwszezabki.pl/048/0480569c0.png[/img]
babka u której pracaowałam organizowała np taki ślub, że wszystko odbywało się w górach na halach. jakaś firma przyjeżdzała i rozkładała tam namioty takie śliczniaste eleganckie, przyjezdzał catering, florystki, oswietleniowcy... w ogóle taki mega wypas. to tak naprawde trudny biznes (wbrew pozorom)
tez sie jakis czas temu przygladalam i w sumie stwierdzialm ze moje miasti jest zal male
i na pewno trzeba wlozyc bardzo duzo czasu i pracy w stworzenie bazy firm swiadczacych przerozne uslugi, wartoby bylopewnie pojezdzic i pozalatwiaz rabaty jakies jak sie przyprowadzi klienta itp
tak w ogole wydaje mi sie ze tego typu interes jest skierowany do osob z zasobniejszym portfelem, bo taki konsultant bierze jakies 10% wydatkow jako wynagodzenie
wiem tez, ze niektore firmy zajmujace sie organizacja slubu sa firma franchisingowa - dysponuja juz wiec jakas baza doswiadczeniem, marka no i oczywiscie oferuja szkolenia _________________ [img]http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20090808580113.png[/img]
Dzięki:)
Już od dłuższego czasu pracuję nad kontaktami i moja baza danych rośnie. Wiem, że nie będzie to łatwy kawałek chleba, ale organizowanie i planowanie mam we krwi, więc może mi się uda:)
jasne ze tak, widze ze jestes z warszawy, wiec mysle ze nie powinno byc problemu z klientami
no i rozejrzy sie za rzadkimi uslugami jak organizacja walk rycerskich czy puszczanie motylkow (zamiast golebi)przed kosciolem - to tez sie moze przydac _________________ [img]http://www.slub-wesele.pl/suwaczki/20090808580113.png[/img]
tak szeroka oferta napewno, materialy, zdiecia, probki, filmy. mi szczerze przydalby sie taki konsultant a w sumie osoba ktora wszystkiego by przypilnowala, dociagnela do konca,przypilnowala glownie w czasie trwania wesela, nie da rady sie rozerwac, byc wszedzie i jednoczesnie caly czas bawic sie z goscmi, nam troche brakowalo czasu, szczegolnie,ze nasi rodzice tez pierwszy raz wydawali swoje dzieci -napewno z mlodszy rodzenstwem bedzie im latwiej bo beda wiedziec co i jak, no i my na poczatku zero wiedzielismy o calej organizaji, nie udalo nam sie wszystkiego tak dociagnac jak chcielismy, nie znalezlismy spiewaczki do kosciola,za to mielismy trabke i pare jeszcze innych rzeczy dlatego to mysle dobry pomysl z tym doradzca i zycze powodzenia, napewno wiele pracy przed toba. _________________ [img]http://s3.suwaczek.com/20080705040114.png[/img]
[url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-58000.png[/img][/url]
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony 1, 2, 3Następny
Strona 1 z 3
Możesz czytać tematy Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach