Wysłany: Nie Maj 06, 2012 7:34 am Temat postu: Organizacja na odległośc
Dziewczyny, chyba znalazłam powód mojego zdenerwowania, Otóż problemem nie jest sukienka czy inna rzecz która mogę zakupic wszędzie, tylko to czego nie mogę dopilnowac osobiscie otóż z narzeczonym mieszkamy i pracujemy w miejscowości oddalonej o 300 km od mojego miasta z którego pochodze i gdzie odbędzie się wesele. Martwi mnie ta organizacja na odległość. Może któras z Was też miała lub ma taki problem?
[url=http://www.wyjdzzamnie.pl][img]http://www.wyjdzzamnie.pl/suwaczki/suwaczek-53134.png[/img][/url]
ja jedynie mialam taki taki problem ze wiekszosc rzeczy musialam zalatwic sama bo narzeczony mieszkal 450 km ode mnie. Wiec malo co udalo nam sie zalatwic razem.
Ale mysle ze w Twoim przypadku po prostu musisz kogos z najblizszych poprosic zeby zalatwil za Ciebie. Przejrzec w internecie to co chcesz zalatwic, potem zarezerwowac sobie weekend na obejrzenie np sali czy czegos innego co chcecie zobaczyc, a potem zalatwiac wszystko telefonicznie i ktos z najblizszych bedzie podpisywal umowy i wplacal zaliczki. Tak samo robila moja kolezanka, ktora brala slub w Polsce a mieszkali w Anglii.
Dołączył: 23 Sie 2009 Posty: 10512 Pomocy: 5 Skąd: śląskie Data ślubu: 07.07.2012 Wiek: 35
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 10:38 pm Temat postu:
My ten problem rozwiązaliśmy w ten sposób, że ślub i wesele odbędzie się tu, gdzie w tej chwili mieszkamy. _________________ [url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-57182.png[/img][/url]
Guerka, ja też tak miałam, mieszkam w Toruniu a ślub był w Olsztynie i po prostu jeździłam co jakiś czas do Olsztyna _________________ [url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-60286.png[/img][/url]
No właśnie w tym sęk że nie mogę sobie pozwolić na częste wyjazdy w moje strony (praca itd.)
W planach mam do wykorzystania tatę i młodszą siostrę na 100%, ale nie ma to jak samemu się wysztko załatwi. Wtedy byłabym pewna że jest tak jak chcę i jak mi się podoba (z siostrą mamy różne gusta )
Do dnia ślubu planuję jeszcze 3, 4 wyjazdy i mam nadzieje że to w zupełności wystarczy aby dopiąć wszystko na ostatni guzik
[url=http://www.wyjdzzamnie.pl][img]http://www.wyjdzzamnie.pl/suwaczki/suwaczek-53134.png[/img][/url]
Tak na prawdę osobiście i na miejscu musisz załatwić tylko salę i wszystko co z nią związane (dekoracje itd) a to są zwykle 2 wizyty, dekoracje kościoła i wszystkie formalności w kościele, kwiaty. I to tyle _________________ [url=http://www.maluchy.pl][img]http://suwaczki.maluchy.pl/li-60286.png[/img][/url]
ja w przyszłym (albo jeszcze w tym) roku zaczynam się szykować do kościelnego, teraz załatwimy salę, zaklepiemy fotografów i kamerzystę póki jesteśmy na miejscu, a później wszystko będę załatwiać "przy okazji", będąc w S-ce
ale jakoś mnie to nie przeraża, wystarczy sobie wszystko zorganizować, rozpisać i powinno być spoko _________________ [img]http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb2n0azujz1ku7.png[/img]
[img]http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb2n0a5x8p0ly3.png[/img]
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 8431 Pomocy: 6 Skąd: Kraków Data ślubu: 20.08.2011 Wiek: 34
Wysłany: Wto Maj 08, 2012 8:48 pm Temat postu:
[quote="artishi"]ja w przyszłym (albo jeszcze w tym) roku zaczynam się szykować do [b]kościelnego[/b], teraz załatwimy salę, zaklepiemy fotografów i kamerzystę póki jesteśmy na miejscu, a później wszystko będę załatwiać "przy okazji", będąc w S-ce
ale jakoś mnie to nie przeraża, wystarczy sobie wszystko zorganizować, rozpisać i powinno być spoko [/quote]
to na kiedy ten kościelny planujecie, hm?? _________________ [url=http://lilypie.com][img]http://lbyf.lilypie.com/O2stp2.png[/img][/url]]
[url=http://daisypath.com][img]http://davf.daisypath.com/OLthp2.png[/img][/url]
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 8431 Pomocy: 6 Skąd: Kraków Data ślubu: 20.08.2011 Wiek: 34
Wysłany: Wto Maj 08, 2012 9:29 pm Temat postu:
akurat żeby na spokojnie wszytko zorganizować _________________ [url=http://lilypie.com][img]http://lbyf.lilypie.com/O2stp2.png[/img][/url]]
[url=http://daisypath.com][img]http://davf.daisypath.com/OLthp2.png[/img][/url]
dokładnie _________________ [img]http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb2n0azujz1ku7.png[/img]
[img]http://www.suwaczki.com/tickers/ijpb2n0a5x8p0ly3.png[/img]
Dacie radę na odległość my też tak robimy, u nas jest "tylko" 200 km w wielkanoc zdążyliśmy obejrzeć jedną salę, ale za to w weekend majowy odwiedziliśmy kilka i okazało się, że niepotrzebnie bo na końcu umowę podpisaliśmy w tej pierwszej, jeszcze zespół nam zostałi fotograf, myślę, że damy radę przy następnej okazji, a resztę załatwimy dużo później _________________ "Pisać posty pełne błędów językowych i literówek – to jak podawać komuś piwo w brudnym, zasyfionym kuflu
i ewentualnie potem się tłumaczyć, że ma się straszny problem z myciem."
Myślę, że podstawą jest tutaj dobra organizacja. Jak sobie zaplanujesz na taki jeden wyjazd w rodzinne strony kilka rzeczy i wszystkie je załatwisz to powinnaś bez problemu zdażyć. A bliskim możesz "zlecać" takie bardziej techniczne rzeczy, na które sama nie będziesz miała czasu - na przykład odbiór zaproszeń
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony 1, 2Następny
Strona 1 z 2
Możesz czytać tematy Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach