Forum ŚlubnePortal Ślubno Weselny www.WyjdzZaMnie.pl
Wesele - przejdź na portal || Forum ślubne | Suknie ślubne | Komis sukien ślubnych | Zapowiedzi Portal Ślubno Weselny www.WyjdzZaMnie.pl
FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   
Go to
Forum Forum Ślubne Strona Główna -> Darmowe usługi / Tworzenie portfolio

ŚLUBNA SESJA PLENEROWA ZA DARMO - WAWA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
foto_slubne_wawa

foto_slubne_wawa jest offline 



Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1

Skąd: Warszawa

Wiek: 36

PostWysłany: Czw Maj 27, 2010 10:22 am    Temat postu: ŚLUBNA SESJA PLENEROWA ZA DARMO - WAWA Odpowiedz z cytatem
Witam serdecznie, jestem fotografem z kilkuletnim stażem. Ukończyłem 3 letnie studium fotografii artystycznej Warszawskiej Szkoły Fotografii, uczęszczałem również do studium przy Związku Polskich Artystów Fotografików. Od dwóch lat prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą związaną z projektowaniem reklam i fotografią reklamową.

Proponuje darmową plenerową ślubną sesję fotograficzną !!

Pragnę poszerzyć działalność o fotografię ślubną. Szukam osób chętnych do pozowania w profesjonalnych sesjach zdjęciowych (na potrzeby wykonania portfolio). Wykonam zdjęcia plenerowe parze młodej. Z racji zamieszkania w grę wchodzi Warszawa i okolica. Jestem otwarty na pomysły, mam również kilka swoich propozycji kształtu sesji. Na pewno się dogadamy, sesja ma być przyjemnością zarówno dla Was jak i dla mnie. 

Szukacie darmowej ślubnej sesji plenerowej ? Świetnie trafiliście !!

Wy zyskujecie unikalne profesjonalnie wykonane zdjęcia ślubne. Wspaniała pamiątka na całe życie. Zdjęcia przekażę na płycie CD, co daje możliwość samodzielnego taniego wydruku. W zamian oczekuję zgody na publikację zdjęć w moim portfolio.